Antep’e “Gazilik” unvanı verilişinin yüzüncü yıl etkinlikleri kapsamında Ankara’da Birinci Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Binası’nda, tekrar canlanacak.
TBMM tarafından 8 Şubat 1921’de Antep’e “Gazilik” unvanı verilişinin yüzüncü yılında özel bir etkinlikle tekrar yaşanacak. Birinci TBMM Binası’nda Kültür ve Turizm Bakanlığı Devlet Tiyatroları sanatçıları tarafından o gün yaşananlar tekrar canlandırılacak. Kutlama programı TBMM Başkanı Mustafa Şentop başkanlığında kutlanacak. Programlar Gaziantep Büyükşehir Belediyesi sosyal medya hesaplarından ve Youtube canlı yayınlanacak.
Gazilik unvanı verilişinin etkinliklerine Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı ve diğer belediye başkanları, Gaziantep Valisi Davut Gül, eski ve yeni Gaziantepli bakanlar, milletvekilleri, bürokratlar ve STK başkanları katılacak.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
Son Güncelleme: 06 Şubat 2021 | Etiketler: ANKARA, ANTEP, GAZİLİK, Gazilik unvanı verilişi Birinci Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Binası’nda, tekrar canlanacak, UNVAN
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Blagoveshchensk’teki Birleşik Rusya kamu destek merkezinde, engelli çocukları olan anneler için bir fitness merkezi kuruldu
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо