BAŞKAN MEHMET BEGİT `TEN 19 EKİM MUHTARLAR GÜNÜ MESAJI
Birecik Kamyoncular ve Minibüsçüler Odası Başkanı Mehmet Begit, 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Mehmet Begit, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Dеmоkrаsi zincirinin ilk halkasını oluşturan muhtarlık teşkilatı, yerel demokrasinin en eski örneğini temsil eden, devletimizin her noktadaki kurumsal temsilciliğidir. Muhtarlarımız, bulunduğu mahallede veya köyde devletimizin tüm kurumlarını temsil etmekte ve halkımızla devlet kurumları arasında köprü vazifesi görmektedir.
Günümüzde kendini yenileyen kurumların başında gelen muhtarlık hem sevinçte hem de hüzünde halkının her zaman yanında ve hizmetindedir.
Hem milleti hem devleti temsil gibi önemli bir görevi yürüten tüm mahalle ve köy muhtarlarımızın ′19 Ekim Muhtarlar Günü′nü kutluyor, selam ve sevgilerimi sunuyorum.”
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
Son Güncelleme: 19 Ekim 2023 | Etiketler: 19 Ekim Muhtarlar Günü, BAŞKAN, Başkan Begit, BAŞKAN MEHMET BEGİT, BAŞKAN MEHMET BEGİT `TEN 19 EKİM MUHTARLAR GÜNÜ MESAJI, Begit, BİRECİK, BİRECİK İLÇESİ, Birecik Kamyoncular ve Minibüsçüler Odası, Birecik Kamyoncular ve Minibüsçüler Odası Başkanı Mehmet Begit, BİRECİKTE, Gaziantep, Mehmet, MEHMET BEĞİT, ŞANLIURFA
MANGAL HOUSE GÖRKEMLİ BİR TÖRENLE BİRECİK’TE HİZMETE AÇILDI
İBRAHİM İPEK: PETROL KRİZİNİN ENFLASYON VE FAİZ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
METİN ŞİRİN’İN HAYAT HİKÂYESİ:BEN KİMİM?
KLARNET VE ARABESK AYNI SAHNE’DE HALİS GÜRKAN KIRANKAYA VE CANSU SOYLU ‘DAN UNUTULMAZ GECE
Selçuk Yoğurtçuoğlu Suriye’de Umut ve Rehabilitasyon Hamlesi
BİRECİK ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ YENİ DÖNEMDE BÜYÜK ATILIMLARA HAZIRLANIYOR