Süper Lig ekiplerinden İttifak Holding Konyaspor’da 2 futbolcu ile 3 personelde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi sonucunun pozitif çıktığı bildirildi.
Kulübün internet sitesinde açıklamasına yer verilen kulüp doktoru Gökhan Özhan, Kayacık Tesisleri’nde yapılan Kovid-19 testlerinde biri milli takımlarda olmak üzere 2 oyuncu ve 3 personelde pozitif bulguya rastlandığını bildirdi.
Özhan, açıklamasında şunları kaydetti:
“Oyuncularımız ile personelimizin takip, izolasyon ve tedavilerine başlanmıştır. Sakatlıkları devam eden Uğur Demirok, Amir Hadziahmedovic, Samuel Eduok, fizyoterapist eşliğinde çalışmalarını sürdürmektedir.
kaynak:TRT SPOR
Son Güncelleme: 14 Kasım 2020 | Etiketler: Konyaspor, Konyaspor'da yeni tip koronavirüs Vakası, Koronavirüs, SAĞLIK, SPOR, Vakası, virüs, yeni tip
Birleşik Rusya Kadın Hareketi’nin girişimiyle Çuvaşistan’da Kırsal Kadınlar Günü kurulmuştur
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi
По инициативе «Единой России» в Ульяновске провели квиз по истории Олимпийского спорта
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо