BÜYÜKŞEHİR İLE SAĞLIKLI VE KALİTELİ İÇME SUYU TEMİNİ
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi vatandaşların evlerinde sağlıklı içme suyunu rahatlıkla kullanabilmeleri için 1453 noktada bulunan su depolarında klorlama çalışması yaparak halk sağlığını ön planda tutuyor.
Şanlıurfa Su ve Kanalizasyon İdaresi (ŞUSKİ) Genel Müdürlüğü, Şanlıurfa’da 1453 noktada bulunan su depolarına klorlama sevkiyatı ile vatandaşlara sağlıklı içme suyu temin ediyor.
İçme suyu depoları ve su kuyularından faydalanan, Şanlıurfa’nın kırsal mahallelerinde yaşayan vatandaşlar için toplam Bin 453 adet noktada klorlama çalışması yapan ŞUSKİ ekipleri, çalışmalarını koordineli bir şekilde sürdürüyor.
Belirlenen noktalara zor arazi koşullarına rağmen tek tek ulaşarak klorlama çalışmalarını yürüten ekipler, klorlamanın zamanında depolara ve şebekelere aktarımı için 7/24 aktif olarak çalışan otomatik klorlama cihazları ile belirli saat ve yeterli miktarda klor dozajlamalarını da sağlıyor.
ŞUSKİ Genel Müdürlüğü Arıtma Tesisleri Daire Başkanlığı ekipleri tarafından belirli aralıklarla içme suyu temin edilen noktalardan numuneler alınarak ölçümleri hem sahada hem de uluslararası TÜRKAK akreditasyon denetiminden %100 başarıyla geçmiş ŞUSKİ laboratuvarlarında yapılıyor.
Son Güncelleme: 21 Nisan 2022 | Etiketler: BÜYÜKŞEHİR İLE SAĞLIKLI VE KALİTELİ İÇME SUYU TEMİNİ, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi
MANGAL HOUSE GÖRKEMLİ BİR TÖRENLE BİRECİK’TE HİZMETE AÇILDI
İBRAHİM İPEK: PETROL KRİZİNİN ENFLASYON VE FAİZ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
METİN ŞİRİN’İN HAYAT HİKÂYESİ:BEN KİMİM?
KLARNET VE ARABESK AYNI SAHNE’DE HALİS GÜRKAN KIRANKAYA VE CANSU SOYLU ‘DAN UNUTULMAZ GECE
Selçuk Yoğurtçuoğlu Suriye’de Umut ve Rehabilitasyon Hamlesi
BİRECİK ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ YENİ DÖNEMDE BÜYÜK ATILIMLARA HAZIRLANIYOR