BÜYÜKŞEHİR KENT ESTETİĞİNİ ÖN PLANDA TUTUYOR
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi çevresel faktörlerden kaynaklı deforme olan demir korkulukları revize edip boyama işlemleri gerçekleştirerek daha güzel bir görünüme kavuşturdu.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, kentsel estetik çalışmalarına devam ediyor. Başkan Beyazgül’ün kent estetiğiyle ilgili direktiflerini uygulama alanlarına yansıtan ekipler dalgeç, köprülü kavşak ve altgeçitlerde demir korkulukları kent estetiğine uygun olarak boyadı.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi kenti her açıdan turizme hazırlamaya devam ediyor. Görüntü kirliliğine müsaade etmeyen Büyükşehir Belediyesi ekipleri altgeçit ve köprülü kavşaklarda bulunan demir korkulukları kent estetiğine uygun olarak revize ediyor.
Çevresel faktörler nedeniyle deforme olan ve rengi solan korkulukların bakım ve onarım çalışmalarını yapan ekipler ardından boyama işlemlerini de gerçekleştirerek şehre estetik bir görünüm kazandırıyor.
Son Güncelleme: 12 Temmuz 2022 | Etiketler: BAŞKAN BEYAZGÜL, BÜYÜKŞEHİR KENT ESTETİĞİNİ ÖN PLANDA TUTUYOR, KENT ESTETİĞİNİ ÖN PLANDA TUTUYOR, ŞANLIURFA BÜYÜKŞEHİR, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi
MANGAL HOUSE GÖRKEMLİ BİR TÖRENLE BİRECİK’TE HİZMETE AÇILDI
İBRAHİM İPEK: PETROL KRİZİNİN ENFLASYON VE FAİZ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
METİN ŞİRİN’İN HAYAT HİKÂYESİ:BEN KİMİM?
KLARNET VE ARABESK AYNI SAHNE’DE HALİS GÜRKAN KIRANKAYA VE CANSU SOYLU ‘DAN UNUTULMAZ GECE
Selçuk Yoğurtçuoğlu Suriye’de Umut ve Rehabilitasyon Hamlesi
BİRECİK ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ YENİ DÖNEMDE BÜYÜK ATILIMLARA HAZIRLANIYOR