BÜYÜKŞEHİR’DEN SİVEREK’E 2 PARK 1’DEN KAZANDIRILDI,GÖRÜNTÜLÜ
Şanlıurfa Büyükşehir tarafından Siverek ilçesinde yapımı tamamlanan Şirinkuyu ve Ayvanat parkları vatandaşların hizmetine sunuldu.
‘’Daha Yeşil Bir Şanlıurfa’’ sloganıyla kent merkezi ve 13 ilçede vatandaşların daha rahat bir ortamda dinlenmeleri ve zamanlarını geçirmeleri amacıyla park çalışmaları devam ediyor. Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Siverek İlçesinde yapımına başladığı Şirinkuyu ve Ayvanat Park’ını tamamladı.
Siverek ilçesine nefes aldıran projelerle hizmet veren Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, ilçeye 2 park birden kazandırdı. İçerisinde oyun, dinlenme alanları ve yürüyüş yollarının olduğu Şirinkuyu ve Ayvanat Parkı vatandaşların hizmetine sunuldu.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı
Tel:0 (414) 318 51 00 Dahili (1606)-(1605)
belediye63@gmail.com
Son Güncelleme: 18 Kasım 2022 | Etiketler: Ayvanat parkı, BAŞKAN BEYAZGÜL, BÜYÜKŞEHİR’DEN SİVEREK'E 2 PARK 1'DEN KAZANDIRILDI, GÖRÜNTÜLÜ, ŞANLIURFA, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Şirinkuyu parkı, SİVEREK, Siverek ilçesinde
MANGAL HOUSE GÖRKEMLİ BİR TÖRENLE BİRECİK’TE HİZMETE AÇILDI
İBRAHİM İPEK: PETROL KRİZİNİN ENFLASYON VE FAİZ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
METİN ŞİRİN’İN HAYAT HİKÂYESİ:BEN KİMİM?
KLARNET VE ARABESK AYNI SAHNE’DE HALİS GÜRKAN KIRANKAYA VE CANSU SOYLU ‘DAN UNUTULMAZ GECE
Selçuk Yoğurtçuoğlu Suriye’de Umut ve Rehabilitasyon Hamlesi
BİRECİK ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ YENİ DÖNEMDE BÜYÜK ATILIMLARA HAZIRLANIYOR