Elazığ ve Malatya’daki depremde zarar görenlerin elektrik ve doğalgaz faturalarının ertelenmesine karar verildi.
Elazığ ve Malatya’da 24 Ocak 2020’de yaşanan depremin yaralarının hızla sarılmasının ardından Cumhurbaşkanı kararıyla, bölgedeki vatandaşların elektrik ve doğalgaz fatura ödemeleri de ertelenecek.
Depremin hane halkı ve küçük esnafın üzerindeki etkilerini azaltmak için alınan karar, Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi.
Faturalar 3 ay süreyle ertelenecek
Kararla, depremde zarar görenlerin 2020 yılı Temmuz, Ağustos ve Eylül ayı faturaları 3 ay süreyle ertelenecek.
KAYNAK:TRT HABER
Son Güncelleme: 21 Ağustos 2020 | Etiketler: AB, AK PARTİ, ANKARA, chp, cumhurbaşkanı erdoğan, DEVLET BAHÇELİ, DÜNYA, EKONOMİ, Elazığ ve Malatya'da depremzedelerin faturaları 3 ay ertelenecek, EMNİYET, gelişmeler, google, google haberler, güncel haber, gündem, HABERLER, HAYAT, İLLER, istanbul, JANDARMA, KEMAL KILIÇDAROĞLU, KÜLTÜR SANAT, MAGAZİN, MHP, SALGIN, SİYASET, SİYASİLER, son dakika, SPOR, TSK, TÜRKİYE, ÜLKELER, virüs
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi
Birleşik Rusya, Orenburg Oblastı’ndaki Buguruslan’da mağdurlara yardım sağlamaya devam ediyor
По инициативе «Единой России» в Ульяновске провели квиз по истории Олимпийского спорта
«Единая Россия» провела в Нижнем Новгороде «День муниципалитета»
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Blagoveshchensk’teki Birleşik Rusya kamu destek merkezinde, engelli çocukları olan anneler için bir fitness merkezi kuruldu