ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Haliliye Belediyesi, yeni ve mevcut parklarında çalışmaları titizlikle yürütüyor. Bu kapsamda Karşıyaka, Ahmet Yesevi, Süleymaniye ve Devteşti mahallelerinde yapılan yeni parklarda ağaçlandırma çalışmaları devam ederken, mevcut parklarda ise çim biçme ve çevre düzenlemesi yapılıyor.
Haliliye Belediyesi, ilçede yeşilin daha da görünür bir hale gelmesi için çalışmalarını aralıksız bir şekilde sürdürüyor. Bu kapsamda Belediye Başkanı Mehmet Canpolat’ın talimatları doğrultusunda Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü Karşıyaka, Ahmet Yesevi, Süleymaniye ve Devteşti mahallelerinde yapımları tamamlanan yeni parklarda ağaçlandırma çalışmaları devam ediyor. Ekipler ağaçlandırma çalışmalarının ardından çim ekme çalışmalarına başlayacak.
Ayrıca Çevre Koruma ekipleri ilçede bulunan mevcut parklarda ise çim biçme, mevsim koşullarına göre çiçek ekimi, bank ve oyun gruplarının bakım ve onarımını yapıyor.
Öte yandan yeni parklarda ışıklandırma ve güvenlik kameralarının takılma işlemleri ise kalan diğer işlemlerin tamamlanmasıyla başlanacağı bildirildi.
İlçeye kazandırılan yeni parklar vatandaşların takdirini toplamaya devam ediyor. Karşıyaka Mahalle Muhtarı Hadi Taştan, Haliliye Belediyesinin mahallelerine yeni parklar kazandırdığını ve bu parklarda yeşillendirme çalışmalarının hummalı bir şekilde devam ettiğini belirtti. Taştan, yapılan bu çalışmalardan dolayı Belediye Başkanı Mehmet Canpolat ve tüm ekiplerine teşekkür etti.
Son Güncelleme: 22 Ekim 2020 | Etiketler: AK PARTİ, BAHÇELİ, Belediye Başkanı Mehmet Canpolat, chp, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, google, GÜNCEL, gündem, HALİLİYE BELEDİYESİ, MAGAZİN, MEHMET CANPOLAT, MHP, SAĞLIK, SİYASET, son dakika, SPOR, yeni ve mevcut parklarında çalışmaları titizlikle yürütüyor
Birleşik Rusya, Hantı-Mansi Özerk Okrugu’ndaki belediyelerde aile kutlamaları düzenledi
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Blagoveshchensk’teki Birleşik Rusya kamu destek merkezinde, engelli çocukları olan anneler için bir fitness merkezi kuruldu
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Rostov-on-Don’da Sovyet halkına yönelik soykırıma adanmış bir sergi açıldı
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
«Единая Россия» организовала встречу со вдовами героев СВО в Предгорном округе Ставропольского края