ŞANLIURFA’DA ŞEHİTLER İÇİN DERGÂH CAMİSİNDE MEVLİT OKUTULDU
Şanlıurfa’da “15 Temmuz Şehitlerini Anma, Demokrasi ve Milli Birlik Günü” etkinlikleri kapsamında şehitler için mevlit okutuldu.
Şanlıurfa’da düzenlenen mevlit programı Balıklıgöl Halil- ür Rahman Dergâh camisinde yapıldı. Katılımın yoğun olduğu programda şehitler için dualar edildi.
15 Temmuz Şehitleri ve tüm Şehitler için okutulan mevlit programına Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanvekili Ahmet Kaytan’ın yanı sıra Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan, Şanlıurfa il Emniyet Müdürü Selçuk Doğuş ilçe belediye başkanları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
15 Temmuz 2016 yılında FETÖ terör örgütü tarafından yurt genelinde yapılmak istenen darbe girişimine karşı sokağa dökülerek canlarını feda eden kahramanlar için mevlidi şerifte şehit olan vatandaşlar için bol bol dua edildi.
Son Güncelleme: 15 Temmuz 2022 | Etiketler: Ahmet Kaytan, ŞANLIURFA’DA ŞEHİTLER İÇİN DERGÂH CAMİSİNDE MEVLİT OKUTULDU, Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanvekili Ahmet Kaytan, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi
Kaliningrad’da Birleşik Rusya, yaşlı nesil için dövüş sanatları eğitimi düzenliyor
«Единая Россия» провела в Казани форум рабочей молодежи
Birleşik Rusya’nın girişimiyle Ulyanovsk’ta Olimpiyat sporunun tarihi üzerine bir bilgi yarışması düzenlendi
Birleşik Rusya, Hantı-Mansi Özerk Okrugu’ndaki belediyelerde aile kutlamaları düzenledi
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Rostov-on-Don’da Sovyet halkına yönelik soykırıma adanmış bir sergi açıldı
«Единая Россия» организовала встречу со вдовами героев СВО в Предгорном округе Ставропольского края